چگونه می توانم سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA

شما می دانید نفروپاتی IgA یک بیماری خود ایمنی است، بنابراین درمان باید از عادی سیستم ایمنی بدن بیمار و بهبود ایمنی آغاز شده است. سلول های بنیادی درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA است و ثابت شده است که در برخورد با نفروپاتی IgA موثر است.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA؟
متفاوت از درمان مرسوم، سلول های بنیادی ترکیبی از داروهای غربی و داروهای چینی است. ما می دانیم داروهای غربی و داروهای چینی درمان بیماری کلیه در راه های مختلف و آنها اثرات درمان های مختلف نشان می دهد. با ترکیب سودمند از آنها، اثرات درمان را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.
در سلول های بنیادی، دارو های مختلف غربی اعمال شده به کنترل غلظت IgA نفروپاتی علائم و آنها نشان می دهد اثرات درمان آشکار و سریع است که بسیار مفید برای درمان نفروپاتی IgA. نفروپاتی IgA یک اختلال کلیوی است که با کمپلکسهای ایمنی و IgA که تشکیل شده که آنتی ژن ترکیب با آنتی بادی IgA در است. این سپرده کمپلکسهای ایمنی در منطقه مزانژال و باعث التهاب که آسیب اطراف بافت کلیه به طور مستقیم. بنابراین، برای جلوگیری از خسارت های کلیه بیشتر، ما باید سیستم ایمنی بدن بیمار تنظیم، بهبود ایمنی خود و بر اساس این، حذف کمپلکسهای ایمنی IgA در منطقه مزانژال. در سلول های بنیادی، زمانی که وضعیت بیماری بیمار می شود جدول، داروهای چینی استفاده می شود برای رسیدن به این هدف پزشکی. این داروها چینی تابع به گسترش عروق خونی، التهاب بلوک، جلوگیری از انعقاد و ماتریکس خارج سلولی. همه از این توابع برای بیماران نفروپاتی IgA به بهبود ضروری است. با کمک داروهای چینی، نه تنها سیستم ایمنی بدن بیمار می تواند نرمال، بلکه ایمنی بیمار را می توان تقویت که می تواند کمک به جلوگیری از تشکیل مجتمع IgA در ایمنی جدید. چه تر است، کمپلکسهای ایمنی و IgA که در منطقه مزانژال سپرده می توان کم کم حذف شده است.
برای نفروپاتی IgA، تا زمانی که کمپلکسهای ایمنی IgA در کلیه برداشته و همچنین تشکیل کمپلکسهای ایمنی جدید مانع به طور موثر، التهاب اتفاق نخواهد افتاد و همچنین خسارت های کلیه بیشتر می اجتناب شود. به این ترتیب، پیشرفت نفروپاتی IgA را می توان به طور موثر متوقف شد.





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: